Algemene voorwaarden

Afspraken

Wanneer u een afspraak maakt bij Schoonheidssalon Zuiver gaat u automatisch akkoord met de algemene voorwaarden. Afspraken kunnen telefonisch, via Whatsapp, via mail en in het salon gemaakt worden.

Ik verwacht u op tijd op uw afspraak, maar mocht u door omstandigheden toch later zijn, is het altijd fijn om dit te laten weten. Bij te laat komen zal de behandeling eindigen op het reeds voorziene tijdstip zodat de geplande afspraken nadien niet in het gedrang komen. Wanneer er niet meer voldoende tijd rest om de behandeling tot een kwalitatief einde te brengen, kan de afspraak (indien u dat wenst) naar een ander tijdstip verplaatst worden. Hou er rekening mee dat dit niet altijd op korte termijn in te plannen is! Wilt u de afspraak niet verplaatsen, dan zal deze geannuleerd worden.

Heeft u een cadeaubon gekregen? Gelieve dit bij het maken van de afspraak te vermelden.

Annulatie

U kan tot 24 uur van te voren uw afspraak telefonisch, via Whatsapp of via mail annuleren of verzetten. Indien u een afspraak op maandag heeft en deze wilt annuleren, dient u dit uiterlijk voor zaterdag 17.00 uur door te geven. Tijdens het geven van een behandeling wordt de telefoon niet opgenomen. U kan dan best een bericht of mail sturen.

Indien u niet of te laat verwittigt, wordt er 20% van de waarde van de ingeplande behandeling aangerekend. Bent u 3 keer niet komen opdagen of heeft u 3 keer laattijdig geannuleerd, dan kan ik u vragen om op voorhand af te rekenen bij het maken van een nieuwe afspraak.

Cadeaubonnen

Cadeaubonnen hebben een geldigheidsdatum van 12 maanden (startend vanaf de datum van aankoop). Op de dag van de behandeling dient u uiteraard de bon mee te brengen. Vergeet u deze echter dan zal het normale tarief in rekening gebracht worden voor de behandeling. Verloren cadeaubonnen kunnen niet worden vergoed. Cadeaubonnen zijn niet inwisselbaar voor contant geld.

Indien u niet komt opdagen op uw afspraak en niet verwittigd heeft, dan zal de cadeaubon geannuleerd worden!

Producten terugbrengen/ruilen

Terugbrengen of ruilen van bij Schoonheidssalon Zuiver aangekochte producten kan alleen binnen 7 dagen na aankoop met overlegging van de aankoopbon, mits het product ongeopend en/of ongebruikt is. Dit geldt niet voor producten die aangekocht zijn met een promotie/korting.

Allergie

In geval van een (onverhoopte) allergische reactie op producten van Schoonheidssalon Zuiver kan u best zo snel mogelijk contact met mij opnemen. Dan kunnen we samen bekijken hoe we de huid terug kunnen kalmeren.cc

Klachten of ontevreden?

Bij Schoonheidssalon Zuiver doen we ons uiterste best om u de beste diensten en producten aan te bieden, maar het zou kunnen voorvallen dat u niet tevreden bent. In zulke gevallen zou ik het zeer fijn vinden dat u mij hiervan op de hoogte stelt zodat we samen tot een oplossing kunnen komen!